Despre mine

Fotografia mea
Germany
Alcatuita din una bucata sot si una bucata copil,familia mea se sprijina pe mine.Sint coordonatorul a tuturor activitatilor intreprinse impreuna sau separat;in domeniul privat sau public.Inca tinara,privesc viata cu optimism adolescentin.Sint constienta ca tot ce daruiesti ti se intoarce inzecit.Sint in cautarea propriului meu scop in viata.Simt ca,misiunea mea,nu a inceput inca. Acest blog e conceput ca o supapa a frustrarilor mele zilnce.Ma intereseaza prea putin parerea altora despre mine sau despre subiectele scrise.Se pot face comentarii,in limita bunului simt.Daca nu se tine cont de buna crestere,actionez in consecinta prin cenzura...Ma mai pot insa razgindi pe parcurs.

marți, 27 octombrie 2009

To be, or not to be: that is the question!


Îmi este din ce în ce mai clar,ca se va ajunge in curînd la o psihoza în masa în ceea ce privesc vaccinurile de orice fel.Se pun pe tapet 2 vaccinuri cel anti HPV și cel împotriva virusului AH1N1,se aduc în discuție și boooom forurile de pe net,emisiunile de la tv și ziarele sînt pline de informatii despre aceste virusuri pro și contra.Plus ca se începe campania de vaccinare a populației și implicit o campanie anti vaccinare.Nu mai amintesc ca am în imboxul postei electronice vreo 5 e-mail-uri pe aceasta tema,de la amici si prieteni care îmi vor binele.M-am "documentat"și subscriu la acest articol și NU ÎMI VOI VACCINA FETITA ÎMPOTRIVA CANCERULUI DE COL UTERIN.Decesele consecutive acestei afecțiuni sînt din cauza diagnosticării tardive a bolii, stadiu în care posibilitatile terapeutice sînt limitate.Înainte de a “sari” direct asupra vaccinului,ar trebui ca femeile sa aibă o regularitate la consult ginecologic de cel puțin 2 ori pe an.Pe cînd în România mergi la doctor doar dacă te doare,sau ai observat ceva anormal în comportamentul corpului tău.Tot asa,datorita frecventei consultului medical,poți depista la timp și cancerul de sîn(o alta afecțiune care mutilează corpul și sufletul femeii și cu care româncele se confrunta în ultimul timp destul de frecvent).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va Mai Astept