Despre mine

Fotografia mea
Germany
Alcatuita din una bucata sot si una bucata copil,familia mea se sprijina pe mine.Sint coordonatorul a tuturor activitatilor intreprinse impreuna sau separat;in domeniul privat sau public.Inca tinara,privesc viata cu optimism adolescentin.Sint constienta ca tot ce daruiesti ti se intoarce inzecit.Sint in cautarea propriului meu scop in viata.Simt ca,misiunea mea,nu a inceput inca. Acest blog e conceput ca o supapa a frustrarilor mele zilnce.Ma intereseaza prea putin parerea altora despre mine sau despre subiectele scrise.Se pot face comentarii,in limita bunului simt.Daca nu se tine cont de buna crestere,actionez in consecinta prin cenzura...Ma mai pot insa razgindi pe parcurs.

vineri, 16 octombrie 2009

Există o ţoapă in rețeaua de internet împotriva căreia am un dinte în plus...un canin.De cînd m-am împiedicat de ea fără să vreau,simpla ei existentă îmi provoacă tensiuni arteriale.Mă enervează că-i tembelă.Dacă ar tăcea în banca ei,nu i-aș avea treaba,dar dobitoaca semnalizează.Am încercat să o fac să vadă cît e de ridicolă, după principiul că:pe cocalari,"trompete" și țigani trebuie să-i pui la punct ca să-şi vadă lungul nasului;n-a mers.Eu știu şi de ce suferă,i-am demonstrat că-i proastă de bubuie.De atunci.........să te ții.
Acum mă adresez ție inculto:... unele chestii care mă seacă la un om şi mai ales la o femeie este ,scrierea incorectă a limbii române.Pot trece cu vederea greșelile de ortografie a unui bărbat.În ignoranță lui nu mă aștept să despartă corect "m-am","mi-am","ți-am",etc...,totuși l-aș privi cu alţi ochi dacă nu ar face astfel de erori.
...un alt lucru care mă aduce în pragul crizei de nervi este faptul că nu știi "străineza"(ca să te parafrazez).Nu se poate ca într-o țară democrată ,după atîția ani de la revoluție și după ani de școală să nu fii în stare să spui o propoziție în engleză,franceză,germană,rusă sau chiar spaniolă cînd te bănui o devoratoare de "telenovelas".Plus că toate filmele de la Tv sînt în mare parte americane și sînt traduse!!!!
Te-am păcălit ca pe-o prostănacă,puteam să te fac să te dezbraci în fața web și să nu ști niciodată că ai vorbit jumătate de oră cu mine și nu cu cel pe al cărui ID am intrat.Am rîs cu bărbatu-miu cît de neghioabă si dobitoacă ești în timp ce executai ce îți ceream.Am fost fată bună și mi-am dezvelit identitatea să nu mai prelungesc momentul penibil în care te-ai vîrît cu capul înainte plină de înfocare nătîngă.Ai încercat degeaba apoi,să dregi maioneza cu acuze și minciuni,...credeai că mă voi certa cu corsarul(nu-i spunem pe nume)pe al cărui ID am intrat.Nu m-am certat cu el,din contră a rîs și el de prostia ta.Mă rog....ai mușcat-o!
Q.E.D. (Quod Erat Demonstrandum)înseamnă "ceea ce era de demonstrat" și este o expresie latină utilizată la sfîrșitul unei demonstrații complete.Cum ți-am mai spus:nu te duce capul!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va Mai Astept