Despre mine

Fotografia mea
Germany
Alcatuita din una bucata sot si una bucata copil,familia mea se sprijina pe mine.Sint coordonatorul a tuturor activitatilor intreprinse impreuna sau separat;in domeniul privat sau public.Inca tinara,privesc viata cu optimism adolescentin.Sint constienta ca tot ce daruiesti ti se intoarce inzecit.Sint in cautarea propriului meu scop in viata.Simt ca,misiunea mea,nu a inceput inca. Acest blog e conceput ca o supapa a frustrarilor mele zilnce.Ma intereseaza prea putin parerea altora despre mine sau despre subiectele scrise.Se pot face comentarii,in limita bunului simt.Daca nu se tine cont de buna crestere,actionez in consecinta prin cenzura...Ma mai pot insa razgindi pe parcurs.

joi, 25 februarie 2010

iarna....spre final


Sînt pe cale sa ies din iarnă obosită și șifonată.Luna asta,zăpada ne-a scos cu lopețile în stradă și de cite 3 ori pe zi.Fac alergie la culoarea albă.Nu mi-a plăcut zăpada niciodată,nici să schiez nu mi-a plăcut și nici să înfrunt temperaturi sub 5 grade zilnic.Eu iarna hibernez.Mă apucă o apatie,o silă, și-mi tîrăsc zilele încet ca un prizonier în lanțuri.
Gîndul ca primăvara e aproape îmi luminează sufletul.Pîndesc momentul cînd voi simți mirosul ei și ma voi delecta cu muzica neauzită a topirii omătului.Voi pîndi momentul cînd ghioceii vor străpunge pătura de nea și-și vor scutura cu obrăznicie petalele,iar soarele va fi din ce în ce mai dogoritor.Ah ,primăvară....ce mult îmi lipsești.

2 comentarii:

  1. Sa va traiasca sotul si fetita si sa va bucurati de anii cat sunteti inca tanara!Va urmaresc cu placere si astept sa mai scrieti.Cu respect unul din Maramu'!

    RăspundețiȘtergere

Va Mai Astept