Despre mine

Fotografia mea
Germany
Alcatuita din una bucata sot si una bucata copil,familia mea se sprijina pe mine.Sint coordonatorul a tuturor activitatilor intreprinse impreuna sau separat;in domeniul privat sau public.Inca tinara,privesc viata cu optimism adolescentin.Sint constienta ca tot ce daruiesti ti se intoarce inzecit.Sint in cautarea propriului meu scop in viata.Simt ca,misiunea mea,nu a inceput inca. Acest blog e conceput ca o supapa a frustrarilor mele zilnce.Ma intereseaza prea putin parerea altora despre mine sau despre subiectele scrise.Se pot face comentarii,in limita bunului simt.Daca nu se tine cont de buna crestere,actionez in consecinta prin cenzura...Ma mai pot insa razgindi pe parcurs.

marți, 14 iulie 2009


*
Medicul catre pacient:
- Aveti o boala contagioasa extrem de rara.
O sa fiti mutat intr-o camera separata si acolo veti minca numai pizza si clatite.
- Si astea ma vor ajuta sa ma fac bine?
- Nu, dar asta-i singura mincare care incape pe sub usa.
*
Un tip "inmiresmat" se intoarce acasa cu nasul rupt.Sotia,speriata,il intreaba:
--Ce-ai patit,draga?
--Tocmai ieseam din bar cind,deodata,asfaltul se ridica in fata mea si ma pocneste direct in nas...
*
--In fiecare noapte mi-e greu sa adorm!
--Si mie!Eu numar pina la trei si adorm.--Cum?Numai pina la trei??
--Ei,se mai intimpla sa numar si pina la patru si un sfert.
*
Intr-un tramvai,caldura,aglomeratie mare...
O doamna se tinea de bara,alaturi un batrin o intreaba:
--Asculta,cucoana,ce-i mirosul asta?
--Este parfumul meu,pe care il folosesc zilnic.
--Si cum se numeste parfumul asta?
--Alba ca zapada si cei 7 pitici.
--Auzi,cucoana,cauta mai bine in cutie,ca mie mi se pare ca unul din pitici e mort!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va Mai Astept